منتديات طلاب الجامعة العربية المفتوحة aoua.com

حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة لجميع تخصصات الجامعة ولجميع فروع الجامعة حلول واجبات – مشاريع تخرج – ملخصات هامة Mobile: 00966542495275 حلول واجبات الجامعة ا
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

  BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment MG Spring 2017 Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities Question 1: (20 Marks) a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy d

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
whatsapp::00966542495275
Admin


عدد المساهمات : 876
تاريخ التسجيل : 10/10/2012

مُساهمةموضوع: BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment MG Spring 2017 Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities Question 1: (20 Marks) a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy d   الجمعة مارس 23, 2018 7:13 pm



BE200 – Marketing Management
Tutor Marked Assessment
MG
Spring 2017

Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities




Question 1: (20 Marks)
a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy did the company adopt to treat it? (10 Marks)
b. As Fujitsu marketing manager, give some recommendations about the way the company should develop its marketing campaign based on the elements of the marketing mix. (10 Marks)

Word count: 350 words
Question 2: (40 Marks)
a. Explain the three main marketing strategies applied by companies in order to gain competitive advantage in the current dynamic environment. (15 Marks)
b. How did Fujitsu apply segmentation among the marketing strategies explained in part (a) of question 2? (10 Marks)
c. Explain the Five steps used by Fujitsu to identify attractive companies within each industry. (15 Marks)
Word count: 350 words.
Question 3: (20 Marks)
Name and describe the elements of the company’s microenvironment factors illustrating the importance of each one. (20 Marks)
Word count: 300 words

Question 4: (20 Marks)
How did you decide on the college or university you are currently attending? Based on BE200 material and on your own experience describe the factors that influenced your decision and the decision-making process you followed.
Word count: 200 words

_________________
لتحميل ملف حل الواجب "TMA Answer(1).doc" يجب عليك  التسجيـــل بالمنتدى لتتمكن من تحميل الملف




حل واجب - خدمات مجانية – حلول واجبات الجامعة الجامعة العربية المفتوحة- كل الجامعات - حل واجب - حل واجب TMA- حل واجب TMA01
لجميع تخصصات الجامعة ولجميع فروع الجامعة
حلول واجبات – مشاريع تخرج – ملخصات هامة
http://aouq.123.st/

WhatsApp: 00966542495275


smsm.hamdy66@yahoo.com
حلول مضمونة وغير مكررة وغير متشابهة لجميع واجبات الجامعة
متوفرمدرسين ومدرسات لجميع المواد والتخصصات
السعودية-الكويت-لبنان-مصر-البحرين-الأردن-عمان-الرياض-الدمام-جدة-حائل-الاحساء-المدينة المنورة
KSA-Kuwait-Bahrain-Oman-Jordon-Lebanon-Egypt
قسم خاص لواجبات التربية لجميع التخصصات ولجميع المستويات
http://aouq.123.st/
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aouq.123.st
 
BE200 – Marketing Management Tutor Marked Assessment MG Spring 2017 Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities Question 1: (20 Marks) a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy d
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الإمتحان الجهوي الموحد 2007 جهةالدار البيضاء الكبرى
» الروائية البريطانية دوريس ليسنج .. صاحبة نوبل للأداب 2007
» دليل جوال 2007 بخاصية 0599
» الكوتش2007
» مـعـلـومـات عن كابريس 2007

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات طلاب الجامعة العربية المفتوحة aoua.com :: حلول واجبات الجامعه العربيه المفتوحه 2016/2017 :: منتدى متطلبات الجامعة العامة (يشاهده 75489زائر)-
انتقل الى: